Interim marketeer (strategisch)
Ik vind het onwijs fijn om advies te geven. Mijn hart maakt sprongetjes als ik iemand kan voorzien van goed advies. Toch vind ik het ook heel goed om met mijn poten in de klei te blijven staan. Ik ben een t-shaped strategisch marketeer met hart voor e-commerce en je kunt me inhuren.
Je hebt een idee voor een project, je hebt een nieuw product dat nog van een marketingplan moet worden voorzien, of je hebt andere uitdagingen op marketinggebied. Het kán simpelweg niet ondergebracht worden bij bestaande teamleden? Dan ben ik je vrouw.
Ik schakel snel, werk me effectief in in een nieuwe organisatie en zie al snel wat er moet gebeuren om tot een goed resultaat te komen.
Wat ik veel zie gebeuren is dat extra projecten die niet op de marketingkalender stonden, toch vaak worden ondergebracht bij bestaande medewerkers. Niet nodig én zeer belastend. Een goede interim marketeer kan met enkele dagen per week het project goed opstarten en redelijk zelfstandig zorgen dat alles op tijd opgeleverd wordt.
Wat doet een interim marketeer?
Wat ik als interim marketeer prettig vindt, zijn afgebakende projecten, zoals:
- coördineren van een (branding) campagne
- barterafspraken maken en werkwijzes vastleggen
- plan van aanpak maken voor een nieuw project
- go-to-market nieuw product
- advies geven over processen of new business
En verder vind ik vooral innovatieve nieuwe producten heel tof om aan mee te werken.
Interesse? Mijn beschikbaarheid fluctueert uiteraard, dus wees er snel bij!

Veelgestelde vragen
Voor interim marketing klussen ben ik maximaal 30 uur per week beschikbaar en maximaal een half jaar. Uitzonderingen daargelaten uiteraard.
Afhankelijk van de opdracht vul ik je team graag aan voor tussen de €80 en €100 per uur excl BTW. Ik factureer per maand, als de betaaltermijn langer is dan 14 dagen factureer ik (een deel) vooraf.
Absoluut. Graag zelfs! Ik wil me graag breder dan alleen marketing ontwikkelen. Met mijn diverse ervaring doe ik het ook goed op een plek waar nog ideeën concreet moeten worden, waar plannen uitgewerkt moeten worden of waar iets geïmplementeerd moet worden.
Ik werk het liefst voor bedrijven met een idealistische doelstelling. Duurzaamheid, eco-friendly, maatschappelijk betrokken, dat zijn voor mij prettige kernwaarden. Dat neemt niet weg dat het ook gewoon commercieel mag zijn. Geld verdienen hoort erbij.
Het hangt dus vooral af van het soort bedrijf en de missie, visie en strategie.